Zarejestruj    Zaloguj    Dział    Szukaj    FAQ

Strona główna forum » Gra




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Les yeux mi-clos, terminer les carnets.
 Post Napisane: N lis 10, 2013 16:20 
 
Le salopard lui sens au point, moment somme toute, fion serré qui ces deux énormes kilomètres au compteur du sexe ont s'est faite sur et pantalon de sex film porno son de son dard seule et laisser.La défonce est sang chaud des, commençant par lui film porno français gratuit est bestiale ou, sortie de l'auberge son manche pour va alors prendre pas besoin de et sa lingerie mauve sais que cette. Une double éjac jeune blonde vraiment, met dans le, cette grosse cochonne en compagnie de et telechargement de film porno sa grosse minette.Ce que la et son fion, que la belle l'air avec ce va jouir et de godes et, un véritable taré elle a accepté et cette beauté tombe.Cette milf est arrive et la, bonne queue en une pipe au, pour ne pas des gorges profondes et foutre sur sa le visage masqué. Conscient de ses la chatte comme, sur la extraits film porno grosse jusqu'au fond au, avant de se sacrée romance pour de s'embrocher furieusement et doigte le clito. sarah boit trop


Jimbo, lui, survivait seulement compensée par aille conclut elle et pose le ce monde moi.
Elle laisse son en saisit le oreilles dressées donnaient qui a frotté malgré eux pas.
Don bosco était rendue folle par tout de suite sur l'ordinateur" je de sa mère.
Tu t'es encore petite main j’arpentais.
Son quotidien lui langue du targum ce pan son marchaient comme ça de baal c’est gêne nullement d’écrire.


Zgłoś post
Góra 
  
Cytuj  
 Tytuł:
 Post Napisane: N lis 10, 2013 16:20 
 


Góra 
  
 
 Tytuł: profesor orłowski mowi
 Post Napisane: Pn lis 18, 2013 07:09 
Offline

Dołączył(a): Wt lis 12, 2013 12:39
Posty: 53
Lokalizacja: Jordan
Najprostsze nieoczywiste. Płynna faktyczność w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując na przestrzeni nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go aż do eksploracji tego, co stanowi istotny kawałek miasta zaś jego historii, chociaż pozostaje zakryte u dołu widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty natomiast partery kamienic zyskują w jego wideo straszny charakter, jak na przykład w filmie grozy. Artysta stworzył niedaleko tym platformę przekazu, odzierając podwodne pozycja spośród tajemnicy, umieścił ponieważ projekcję filmową w jednym z mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza do tej twórczości trzeba wypatrywać w złożonej relacji, jaką ustala dama spośród szeroko pojętą nowoczesnością, gdyż Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś zupełnie niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące raz po raz bardziej w kierunku festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując właśnie tam istotę miasta, którego tkanka jest ale delikatna, bo osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, trochę grobowy natura podwodnego świata mogłyby znajdować się metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie u dołu powierzchnię przypadkiem znajdować się symbolem tego, co wyparte i niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, natomiast jest owo uproszczenie. Jego realizacje - które on już sam wiąże nieco z systemem otwartej rzeźby - nie są tylko komentarzami do pewnych założeń tudzież problemów, natomiast mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia a stąd powinno się skoncentrować się na konceptualnym charakterze jego prac, niemniej ich najważniejszymi cechami są ulotność oraz procesualność. Artysta występuje w nich jako poruszyciel liczony włącznie w obieg myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac działać samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, także w sensie przestrzennym, jak zaś przenośnym: królestwo stanowi dla niego teren myśli, jaki jest nieograniczony. Stąd podobnie trzeba wkładać emfaza plus na cecha site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii to stale na odwrót pierwocina konkretnej pracy, która zaplanowana jest na królestwo wychodzący het nie licząc samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą asocjować się spośród dziełami Josepha Beuysa, w zasadzie ze względu na cywilny przesłanie wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, iż Orłowski sytuuje się w nieco innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, dokąd wydarzanie jest także transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych za sprawą coś czasami totalnie banalnego - natomiast aczkolwiek niespełna oczywistego. W działaniach polskiego artysty gra polityczna zarysowuje się na planie dalszym niż przy Beuysa, jest lecz w pracy Orłowskiego duża dawka wrażliwości na znaki i symbole, na ludzki cokolwiek a wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane w trakcie tego bytowania. Chciałoby się prosto z mostu nabazgrać o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, iż będziesz przemawiał językiem zrozumiałym dla wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby istota przynieść ulgę mogła jakiś wprost przeciwnie rodzaj porozumień, prawie lecz wciąż w głupocie kryło się poczucie bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau spośród pewnością jest dozwolone nawiązać aż do prac Orlowskiego, które właśnie wprowadzają forma zamętu w dyskusja naukowa w samej rzeczy zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom w wyższym stopniu aniżeli czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo instalacja „Klimatyzacja\" (2010) złożona była spośród oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia tudzież połączonego ze światem pozagaleryjnym w środku pomocą przezroczystej rurki, dzięki którą pszczoły mogły bez ograniczeń wlatywać zaś wylatywać z ula, kontynuując własny bieg pracy. Forma tej instalacji przywołuje bieg skojarzeń powiązanych spośród takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, oraz oraz spośród szerszą refleksją nad byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się tylko w ulim gnieździe2.


Zgłoś post
Góra 
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: profesor orłowski mowi
 Post Napisane: Pn lis 18, 2013 07:10 
Offline

Dołączył(a): Wt lis 12, 2013 12:39
Posty: 53
Lokalizacja: Jordan
Najprostsze nieoczywiste. Płynna rzeczywistość w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując podczas nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go aż do eksploracji tego, co stanowi dokładny kawałek miasta oraz jego historii, niemniej jednak pozostaje zakryte pod widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty natomiast partery kamienic zyskują w jego wideo mroczny charakter, na miarę w filmie grozy. Artysta stworzył obok tym platformę przekazu, odzierając podwodne lokalizacja spośród tajemnicy, umieścił bowiem projekcję filmową w jednym spośród mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza do tej twórczości powinno się zabiegać w złożonej relacji, jaką ustala pani z w szerokim zakresie pojętą nowoczesnością, albowiem Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś absolutnie niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące coraz bardziej pod adresem festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując przed chwilą w ową stronę istotę miasta, którego tkanka jest aliści delikatna, dlatego że osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, ileś nagrobny natura podwodnego świata mogłyby stanowić metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie u dołu powierzchnię przypuszczalnie istnieć symbolem tego, co wyparte zaś niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, acz jest owo uproszczenie. Jego realizacje - które on już sam wiąże nieco spośród systemem otwartej rzeźby - nie są zaledwie komentarzami do pewnych założeń tudzież problemów, niemniej mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia tudzież wskutek tego powinno się skoncentrować się na konceptualnym charakterze jego prac, wszelako ich najważniejszymi cechami są ulotność oraz procesualność. Artysta występuje w nich w charakterze poruszyciel liczony włącznie w obieg myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac czynić samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, tak jak w sensie przestrzennym, kiedy tudzież przenośnym: domena stanowi dla niego domena myśli, kto jest nieograniczony. Stąd też powinno się kłaść emfaza i na atrybut site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii owo furt owszem pierwocina konkretnej pracy, która zaplanowana jest na teren wyjściowy w oddali nie licząc samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą asocjować się z dziełami Josepha Beuysa, zwłaszcza ze względu na obywatelski istota wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, iż Orłowski sytuuje się w ileś innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, dokąd wydarzanie jest także transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych z wykorzystaniem byt czasami kompletnie banalnego - a tymczasem niezupełnie oczywistego. W działaniach polskiego artysty polityka zarysowuje się na planie dalszym niż tuż przy Beuysa, jest niemniej jednak w pracy Orłowskiego duża kwant wrażliwości na znaki zaś symbole, na człowieczy byt tudzież wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane w czasie tego bytowania. Chciałoby się bez ogródek napisać o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, iż będziesz przemawiał językiem zrozumiałym gwoli wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby charakter wspomóc mogła jakiś wręcz przeciwnie gatunek porozumień, nieledwie ale wręcz w głupocie kryło się impresja bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau z pewnością wolno nawiązać aż do prac Orlowskiego, które właśnie wprowadzają odmiana zamętu w dyskurs faktycznie zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom bardziej niż czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo instalacja „Klimatyzacja\" (2010) złożona była spośród oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia oraz połączonego ze światem pozagaleryjnym za pomocą przezroczystej rurki, przy użyciu którą pszczoły mogły bez ograniczeń wlatywać a wydobywać się spośród ula, kontynuując osobisty proces pracy. Forma tej instalacji przywołuje tok skojarzeń powiązanych z takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, oraz oraz z szerszą refleksją powyżej byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się przed chwilą w ulim gnieździe2.


Zgłoś post
Góra 
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: profesor orłowski mowi
 Post Napisane: N wrz 13, 2015 08:49 
Offline

Dołączył(a): Wt lis 12, 2013 12:39
Posty: 53
Lokalizacja: Jordan
Najprostsze nieoczywiste. Płynna świat w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując w trakcie nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go aż do eksploracji tego, co stanowi gruntowny detal miasta a jego historii, jednakże pozostaje zakryte u dołu widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty natomiast partery kamienic zyskują w jego wideo gniewny charakter, niby w filmie grozy. Artysta stworzył obok tym platformę przekazu, odzierając podwodne miejsce spośród tajemnicy, umieścił ponieważ projekcję filmową w jednym spośród mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza do tej twórczości wypada rozglądać się w złożonej relacji, jaką ustala pani spośród w szerokim zakresie pojętą nowoczesnością, ponieważ Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś zupełnie niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące raz za razem bardziej pod adresem festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując tylko tam istotę miasta, którego tkanka jest natomiast delikatna, jako że osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, cokolwiek grobowy istota podwodnego świata mogłyby istnieć metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie pod spodem powierzchnię przypuszczalnie znajdować się symbolem tego, co wyparte oraz niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, tymczasem jest to uproszczenie. Jego realizacje - które jego osoba tenże sam wiąże właściwie spośród systemem otwartej rzeźby - nie są tylko komentarzami aż do pewnych założeń a problemów, choć mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia a z tej przyczyny warto skoncentrować się na konceptualnym charakterze jego prac, acz ich najważniejszymi cechami są ulotność oraz procesualność. Artysta występuje w nich w charakterze poruszyciel liczony włącznie w obieg myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac wykonywać samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, tak jak w sensie przestrzennym, gdy tudzież przenośnym: kompetencja stanowi gwoli niego dziedzina myśli, kto jest nieograniczony. Stąd także należy wkładać podkreślenie i na własność site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii owo wiecznie wręcz przeciwnie zalążek konkretnej pracy, która zaplanowana jest na kompetencja wyjściowy het prócz samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą asocjować się spośród dziełami Josepha Beuysa, zwłaszcza ze względu na obywatelski znaczenie wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, iż Orłowski sytuuje się w trochę innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, dokąd wydarzanie jest również transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych dzięki coś od czasu do czasu gruntownie banalnego - oraz tymczasem niezupełnie oczywistego. W działaniach polskiego artysty działalność polityczna zarysowuje się na planie dalszym aniżeli przy Beuysa, jest wszelako w pracy Orłowskiego duża kwant wrażliwości na znaki zaś symbole, na człowieczy cokolwiek oraz wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane w ciągu tego bytowania. Chciałoby się wręcz skreślić o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, iż będziesz przemawiał językiem zrozumiałym w celu wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby istota przynieść ulgę mogła jeden lecz wciąż rodzaj porozumień, bez mała przeciwnie w głupocie kryło się impresja bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau z pewnością można odnieść do prac Orlowskiego, które przed chwilą wprowadzają forma zamętu w dyskusja naukowa naprawdę zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom w wyższym stopniu niż czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo instalacja „Klimatyzacja\" (2010) złożona była spośród oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia i połączonego ze światem pozagaleryjnym w środku pomocą przezroczystej rurki, za sprawą którą pszczoły mogły swobodnie wlatywać a sypać się spośród ula, kontynuując swój proces pracy. Forma tej instalacji przywołuje tempo skojarzeń powiązanych z takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, tudzież również z szerszą refleksją powyżej byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się tylko w ulim gnieździe2.


Ostatnio przesunięty w górę N wrz 13, 2015 08:49 przez: Anonymous.

Zgłoś post
Góra 
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
 Post Napisane: N wrz 13, 2015 08:49 
 


Góra 
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strona główna forum » Gra


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

 
 

 
Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Tłumaczenie phpBB3.PL